alt   Darmowa Dostawa od 700 zł    alt   Bezpieczne Płatności    alt   Szybkie zwroty
Lista życzeń 0
Twoja lista życzeń jest pusta
Koszyk 0
Twój kosz jest pusty
Strona główna » Zwroty, wymiany i reklamacje
  • PayU
  • eserivce
  • Przelewy24
  • iMoje
  • Hotpay
  • Bluemedia

Zwroty, wymiany i reklamacje

 

FORMULARZ WYMIANY ROZMIARU - WYŚLIJ Z TOWAREM DO WYMIANY

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY - WYŚLIJ Z ZWRACANYM PRODUKTEM!

 

1. ZWROT TOWARU

Prawo odstąpienia od umowy Dotyczy konsumentów i uprzywilejowanych przedsiębiorców, którzy korzystają z praw konsumenta

Dokonując zakupu jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Okres odstąpienia wygasa 14 dni po tym, jak weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa do odwołania, musisz powiadomić nas w wybrany sposób:

  • Listownie na adres: Tomasz Nowakowicz Martom ul. Bystrzycka 69c, 54-215 Wrocław
  • Emailem na adres: sklep@martombhp.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy: WZÓR FORMULARZA ODSĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIA TUTAJ
 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy otrzymaną od Państwa płatności, pomniejszoną o koszt wysyłki towaru. Zwykle zwrot następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot produktu. Zwrócimy płatność przy użyciu przelewu bankowego, na konto podane przez Państwa w formularzu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, tj. koszt wysyłki od Państwa do naszego Sklepu.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 

UWAGA! Nie ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:

  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (zamówienia indywidualne);
  • świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • świadczenia, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • świadczenia, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

2. REKLAMACJA

Produkt do reklamacji prosimy odesłać do nas z pismem z nr zamówienia, danymi klienta oraz opisem uszkodzenia. Produkty odesłane do reklamacji muszą być czyste (dotyczy obuwia, odzieży, i pozostałych art. BHP) i wyprane (dotyczy odzieży). Do formularza reklamacyjnego prosimy dołączyć skan/ksero dowód zakupu.

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO DO POBRANIA TUTAJ

Podstawą do rękojmi jest wystąpienie w sprzedanym produkcie:

  • Wady fizycznej, która jest niezgodnością produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:
  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę;
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżeń co do takiego jej przeznaczenia;
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym

3. WYMIANA TOWARU

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, jest w nieodpowiednim rozmiarze lub po prostu chcieliby Państwo dokonać wymiany na inny, oferujemy taką możliwość. Prosimy jednak o przestrzeganie następujących zasad:

  • Towar musi być nie używany, nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz być zapakowany w oryginalne opakowanie.
  • Wymiana towaru możliwa jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Koszt odesłania towaru do sklepu pokrywa klient. W przypadku błędów ze strony sklepu koszty przesyłki zwracane są klientowi.
  • Aby dokonać wymiany, prosimy o wysłanie towaru na nasz adres wraz z formularzem wymiany: FORMULARZ WYMIANY ROZUMIARU

W przypadku wymiany na towar droższy, przedstawiamy Państwu różnice w cenie, którą należy wpłacić na konto sklepu. W przypadku wymiany na towar tańszy, różnicę zwracamy na wskazane przez Państwa konto.

Prosimy pamiętać, że czas realizacji wymiany towaru może wynosić do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Lecz zwykle wynosi on 1-3 dni.

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Potwierdzam