Strona główna » Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość produktów wysyłanych jest 1-3 dni od daty zamówienia produktów. Przy każdym produkcie jest umieszczony przewidywalny czas wysyłki, lecz może się on różnić ze względu na dostępność kolorystyki produktów, rozmiarów oraz kroj. Cześć produktów sprowadzamy dla Państwa na zamówienie co może spowodować, że czas wysyłki może oscylować w granicach 5-14 dni roboczych. Jeśli czas wysyłki zamówienia jest znacznie wydłużony zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub mailowo. 
Ze względu na stan epidemii część dostaw, jest opóźniona. Dlatego też część wysyłek jest opóźniona i nie mamy na to wpływu.

2. Jakie są metody płatności za zamówienie?

Zamawiając produkty przez sklep internetowy istnieje kilka metod płatności.
I. PayU (Szybka płatność Internetowa, Czas zaksięgowania: 5 min)
- Płatność Kartą (Visa, Mastercard, Masterpass oraz Google Play)
- Natychmiastowy przelew online ( iPKO, mBank, ING, Santander, Bank Pekao, Millennium Bank, Alior Bank, Inteligo, Credit Agricole, Citi Handlowy, BOŚ Bank,  Bank Narodowy BFG, BNP Paribas, Get in Bank, Noble Bank, Banki Spółdzielcze, Plus Bank)
- Płatność Kodem BLIK z aplikacji twojego banku 
- Płatność Przelew tradycyjny (do 3 dni roboczych)

II. Przelewy24 (Szybka płatność internetowa, Czas zaksięgowania: 5 min)
- Natychmiastowy przelew online ( mBank, iPKO, Santander, ING, Bank Pekao, Alior Bank, Inteligo, Credit Agricole, Citi Handlowy, Get in Bank, BNP Paribas, BOŚ Bank, Pocztowy24, Banki Spółdzielcze, Volkswagen Bank, Noble Bank, Nest Bank, Plus Bank, Bank Nowy S.A, Toyota Bank, Sky Cash, Millennium Bank)
- Płatność Kodem BLIK z aplikacji twojego banku 
- P24NOW - Zapłać do 54 dni później lub na raty
- Raty (Raty Alior, mBank Raty)
- Przelew Tradycyjny

III. Płatność Pobraniowa (Płatność przy odbiorze Kurier lub Paczkomat)

IV. Płatność przelewem zwykłym (Przedpłata)

V. Płatność przy odbiorze w naszym sklepie (ul. Bystrzycka 69c 54-215 Wrocław)

3. Czy jest możliwy zakup w sklepie stacjonarnym?

Tak, zapraszamy ul. Bystrzycka 69c 54-215 Wrocław od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00 lub sobota 8:00 - 13:00. 
Ze względu na zmiany magazynowe przed podejściem po produkt ze sklepu internetowego prosimy o kontakt pod numerem 604-282-195, aby się upewnić czy dany produkt posiadamy w wybranym rozmiarze i kolorystyce. Istnieje również rezerwacja telefoniczna danego towaru.

4. Czy wystawiamy fakturę lub paragon?

Tak, każdy klient dostaje dowód zakupu. Klient decyduje czy chce dostać paragon czy fakturę. Fakture lub paragon przesyłamy wraz z zamówieniem lub na życzenie klienta mailowo.

5. Czy wykonują Państwo nadruki na odzież i ile wynosi cena?

Wykonujemy nadruki na odzież naszą lub dostarczoną przez Państwa (jest możliwość wysyłki na terenie Polski lub za granicę).
Cena uzależniona jest od wielkości nadruku i ilości . Aby wycenić nadruk prosimy o wysłanie emaila na: nadruk71@gmail.com z informacjami:
- liczba miejsc nadruku (np: przód, tył, rękaw)
- orientacyjna wielkość nadruków
- ilość
- projekt nadruku 


 
Przejdź do strony głównej
Martom BHP - sklep BHP
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Potwierdzam