Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

1. ZWROT TOWARU

Prawo odstąpienia od umowy Dotyczy konsumentów i uprzywilejowanych przedsiębiorców, którzy korzystają z praw konsumenta
 
Dokonując zakupu jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Okres odstąpienia wygasa 14 dni po tym, jak weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa do odwołania, musisz powiadomić nas w wybrany sposób:
Listownie na adres: Tomasz Nowakowicz Martom ul. Bystrzycka 69c, 54-215 Wrocław
Emailem na adres:  sklep@martombhp.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy: WZÓR FORMULARZA ODSĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIA TUTAJ

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy otrzymaną od Państwa płatności, pomniejszoną o koszt wysyłki towaru. Zwykle zwrot następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot produktu. Zwrócimy płatność przy użyciu przelewu bankowego, na konto podane przez Państwa w formularzu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, tj. koszt wysyłki od Państwa do naszego Sklepu.

 

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

UWAGA! Nie ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:

  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (zamówienia indywidualne);
  • świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

2. REKLAMACJA

Produkt do reklamacji prosimy odesłać do nas z pismem z nr zamówienia, danymi klienta oraz opisem uszkodzenia. Produkty odesłane do reklamacji muszą być czyste (dotyczy obuwia, odzieży, i pozostałych art. BHP) i wyprane (dotyczy odzieży).  Do formularza reklamacyjnego prosimy dołączyć skan/ksero dowód zakupu.

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO DO POBRANIA TUTAJ

 

Podstawą do rękojmi jest wystąpienie w sprzedanym produkcie:
Wady fizycznej, która jest  niezgodnością produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę;
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym

Przejdź do strony głównej
Martom BHP - sklep BHP
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Potwierdzam